loading...
Μέχρι σήμερα γνώριζες τι ακριβώς εξυπηρετεί αλλά
και πώς λειτουργεί ένας αερόσακος. Οι βασικές αρχές της λειτουργίας του
πάρα πολύ απλές: Το μεγάλο αυτο-διογκούμενο μπαλόνι ενεργοποιείται κατά
τη διάρκεια πρόσκρουσης με σκοπό να προστατέψει τον επιβάτη.
Κάποιοι σκέφτηκαν ότι η συγκεκριμένη μέθοδος πρόληψης τραυματισμών
δεν θα πρέπει να περιορίζεται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και έτσι
αποφάσισαν να την επεκτείνουν.
Για περισσότερα από 10 χρόνια, οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της ZF Friedrichshafen AG έχουν επικεντρωθεί στη μελέτη για την μεγαλύτερη προστασία εντός αυτοκινήτου. Η νέα τους ιδέα ασφαλώς και δεν πρόκειται να αντικαταστήσει τους κλασικούς αερόσακους αλλά να δουλέψει παράλληλα και συμπληρωματικά με αυτούς.
Οι εξωτερικοί αερόσακοι διαφέρουν από τους κλασικούς σε δύο βασικά σημεία.Το πρώτο είναι το προφανές, δηλαδή το μέγεθός τους, καθώς είναι αισθητά μεγαλύτεροι. Η δεύτερη και σημαντικότερη διαφορά έχει να κάνει με τον μηχανισμό λειτουργίας τους: Ενώ οι εσωτερικοί ενεργοποιούνται με αισθητήρες κατά τη διάρκεια της πρόσκρουσης, οι εξωτερικοί θα το κάνουν πρν από αυτή, χάρη στις λειτουργίες του εσωτερικού υπολογιστή κάθε αυτοκινήτου, ο οποίος θα είναι σε θέση να προβλέψει επερχόμενη πρόσκρουση και να δράσει εκ των προτέρων.

Είναι δύσκολο να προβλέψουμε το πότε οι εξωτερικοί αερόσακοι θα κάνουν την εμφάνισή τους στα αυτοκίνητα. Η τεχνολογία που απαιτείται βρίσκεται ακόμη σε εμβρυακό στάδιο. Είναι όμως μία ακόμη ένδειξη πως η τεχνολογία θα διεισδύσει ακόμη περισσότερο στους 4 τροχούς.
esquire.com.gr
Δείτε κι εδώ
loading...
Κοινοποιήστε το στα παρακάτω κουμπιά






Post A Comment:
0 comments so far,add yours