#

ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ MATI GR


loading...

Θέλω να παίζω να γελώ
Στα χρόνια τα δικά μου
Τότε που πρωτοαντίκρυσα
Εςένα νε κοντά μου.

Τότε που πρωτοένοιωσα
Τι πάει να πει αγάπη
Ποτέ σου δε θα προδωθεί
Γιατί δεν είναι απάτη.

Φέρτε μου πίσω να το δω
Το σπίτι που χα περάσει
Εύκολα μα και δύσκολα
Δίχως να χω καταδικάσει

Τρόπους και συμπεριφορές
Με κάνανε γενναία
Αντίκρυσα το παρελθόν
Το διώξανε απ την αρένα.

Κείνη που βρίσκαμε 
Λόγια βωμολοχούσαν
Παράταιροι οι λογισμοί
Το δίκιο μου νικούσαν.

Φέρτε μου πίσω να χαρώ
Μέρη μα και εικόνες
Του φύλακα αγγέλου μου
Που βρισκα τους χειμώνες.

Εκεί εγώ κούρνιαζα 
Μέσα στην αγκαλιά της
Πλούσια απλόχερη
Η αγάπη τα φιλιά ης.

Καλοκαιράκια πέρναγαν
Εκεί μαζί της πάντα 
Χέρι χέρι περπατούσαμε
Θωρρούσαμε τη στράτα.

Άνοιξη και αν ερχότανε 
Λουλοιύδια κια ανθίζαν
Τα πότιζε τα δρόσιζε
Μαζί μες στη δική μας.

Αυλίτσα που μαζεύονταν
Τότε οι φιλενάδες
Γάμος γένηκε εκεί
Γέννες βαφτίσια θειά ες.

Έρχονταν καλοτύχιζαν 
Τότε τα μωρά μου
Ευτυχία και χαρά 
Ολα τα υπάρχοντά μου.

Μα τα χρόνια πέρασαν
Και οι χαρές μιςέψαν
Δώστε πίσω μοναχά
Οσα τα αδικέψαν.

Να ναι στη μνήμη μας 
Αιώνια να κυλάει
Το δάκρυ του αποχωρισμού
Πάντα θα μαρτυράει.

Σπίτι που κατεδαφίστηκε
Τα πήρε όλα μαζί του
Και εμένα με άφησε
Απαρηγόρητη στη θύμηςή του.

Φέρτε πίσω μια σταλιά
Στα μάτια της να αγναντέψω
Την αλήθεια της μοναχά
Τροφή μου να φιλέ ω.

Ας είναι στα ουράνια
Εκεί ψηλά ταμέρη
Ας προσεύχεται για μας

Του σπλάχνου της τζιέρι.

Τσακαλάκι


Λίγα λόγια για την Αννα Ζανιδάκη που υπογράφει ως "ΤΣΑΚΑΛΑΚΙ".

Κατάγεται απ τη λατρεμένη της Καβάλα, που την κουβαλά πάντα μαζί της.
Ασχολήθηκε από μικρή με το να γράφει στιχάκια κι αργότερα να μεγαλώνει και να αυξάνει τις σκέψεις της ,σε μορφές αρκετών στροφών.

Η γραφή της είναι πολυβραβευμένη με συμμετοχές σε Παγκόσμιους διαγωνισμούς ποίησης ,καθώς και σε Πανελλαδικούς διαγωνισμούς,από διάφορους λογοτεχνικούς συλλόγους συμπεριλαμβανομένου κάθε είδους Λογοτεχνικής γραφής.

Ποιήματα ,διηγήματα,παραμύθια ,δοκίμια ,άρθρα και μουσικό στίχο.

Εχει εκδώσει την ποιητική συλλογή ΑΚΡΙΒΟΘΩΡΗΤΗ καθώς και το μυθιστόρημα ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΠ ΑΓΡΥΠΝΗΣΙΝ και τώρα είναι υπό έκδοσιν η ποιητική της συλλογή ΑΛΧΗΜΕΙΕΣ ΖΩΗΣ..το βάσανο του εγώ και το βάλσαμο του εμείς.

Είναι ραδιοφωνική παραγωγός στο. ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΞΑΝΘΗΣ 89.9 ΤΟ ΑΡΑΞΟΒΟΛΙ ΤΩΝ ΕΥΧΩΝ όπως και σε παραμύθια ,,,ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ .

Συμμετέχει σε διάφορους συλλόγους πολιτισμού ,χορωδίας και δημιουργικής γραφής καθώς και σεμιναρίων αυτογνωσίας και ψυχολογίας.

Στόχος μου, λέει, να γίνουμε ο καθένας μας ,καλύτερος και η ζωή μας να ναι αυτή που μας ΑΞΙΖΕΙ.

Δείτε κι εδώ
loading...

#




Κοινοποιήστε το στα παρακάτω κουμπιά
Share To:

blogsitegr

Post A Comment:

0 comments so far,add yours

Δείτε κι εδώ

loading...