#

loading...

Σε έναν συγκλονιστικό αγώνα που σας έδωσε σε livestreaming το MATI GR, ο Στέφανος Τσιτσιπάς νίκησε πεντακάθαρα στον Ελβετό Φέντερερ me 3-1 set.



Χορτάσαμε άσους από τον Έλληνα τενίστα, που εκτός από το ταλέντο του, έδειξε ωριμότητα που εκφράστηκε σε σταθερότητα στα κρίσιμα σημεία.

Όσο για τους θερμούς Έλληνες της κερκίδας, η συγκίνηση ήταν ακόμη μεγαλύτερη και πανηγύρισαν χορεύοντας όλοι μαζί σαν ένα κουβάρι!

Ακόμη και ο σπουδαίος, Τζον ΜακΈνρο υποκλίθηκε στο ταλέντο του Έλληνα πρωταθλητή στην καθιερωμένη συνέντευξη μετά το τέλος του αγώνα.

«Δεν μπορώ να περιγράψω αυτό που νιώθω, είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στη Γη. Από τα πρώτα λεπτά είχα αυτοπεποίθηση. Έχω μεγάλο θαυμασμό στον Ρότζερ. Είναι ένας θρύλος. Ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα για μένα. Παρακολουθώ τένις από 6 ετών».

Ο ΜακΈνρο ρώτησε στη συνέχεια τον Τσιτσιπά για την στρατηγική που ακολούθησε.

«Ήθελα να παραμείνω επιθετικός, ανεξάρτητα από το πως κυλούσε το ματς. Διατήρησα την ψυχραιμία μου, είχα υπομονή και μαχητικό πνεύμα. Το κλειδί ήταν να σώσω τα breaking point. Οι περισσότεροι από το κοινό ήταν μαζί μου. Δεν έχω ξαναδεί τόσο θορυβώδες κοινό στη ζωή μου. Το να αγωνιστώ εδώ ήταν παιδικό μου όνειρο».



Δείτε κι εδώ
loading...



Κοινοποιήστε το στα παρακάτω κουμπιά
Share To:

blogsitegr

Post A Comment:

0 comments so far,add yours

Δείτε κι εδώ

loading...