loading...
Εντυπωσιακές φωτογραφίες, μοναδικά μέρη και κάποιοι εκατοντάδες ακόλουθοι φαίνεται να είναι η συνταγή επιτυχίας. Κάπως έτσι δημιουργούνται οι περίφημοι influencers.
Πασίγνωστα brands τους πλησιάζουν με σκοπό μια πιθανή συνεργασία ώστε να διαφημίσουν τις υπηρεσίες τους ή τα προϊόντα τους. Τα στοιχεία στα οποία στηρίζονται, είναι η απήχηση του λογαριασμού στον κόσμο, βάσει κάποιων μετρήσεων, πάνω στις οποίες βασίζεται και η τιμή της εκάστοτε δημοσίευσης.
Συγκεκριμένα, οι Έλληνες influencers έχουν κατά μέσο όρο 5.17% ποσοστό απήχησης, το οποίο καθορίζεται με βάση το ποσοστό του κοινού που κάνει like ή σχόλιο στις δημοσιεύσεις. Με λίγα λόγια, το ποσοστό συμμετοχής καθορίζεται από το κοινό που αντιδρά στις δημοσιεύσεις με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.
Ο υψηλός βαθμός απήχησης σημαίνει κατ΄επέκταση ότι το κοινό του Instagram ασχολείται πολύ περισσότερο με τα ποστ ενός influencer, παρά ενός οπουδήποτε άλλου.
Ο αριθμός των συνολικών likes και σχολίων διαιρείται με τον αριθμό των ακολούθων και έτσι βγαίνει το engagement rate, το οποίο χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να διαλέξουν τον λογαριασμό που έχει την μεγαλύτερη απήχηση και εκείνο που ταιριάζει στο δικό τους προϊόν.
Photo Credit: HypeAuditor
Αυτές είναι οι χώρες που βρίσκονται στις 10 πρώτες με την μεγαλύτερη απήχηση:
1. Ελλάδα - 5.17%
2. Ιαπωνία - 4.93%
3. Πολωνία - 4.35%
4. Βέλγιο - 4.34%
5. Νορβηγία - 4.30%
6. Γερμανία - 4.29%
7. Αυστρία - 4.25%
8. Γαλλία - 4.24%
9. Νορβηγία - 4.21%
10. Ελβετία - 4.066%
Γενικά, τα ποσοστά μεταξύ των χωρών στην απήχηση του κοινού δεν διαφέρουν σε μεγάλο βαθμό. Την πρώτη θέση καταλαμβάνει η Ελλάδα με ποσοστό 5.17% και αμέσως μετά ακολουθεί η Ιαπωνία στην δεύτερη θέση, με ελάχιστα μικρότερο ποσοστό που φτάνει το 4.93%.
Τα χαμηλότερα ποσοστά απήχησης του κοινού έχουν οι Νορβηγία και Ελβετία με 4.21% και 4.066% αντίστοιχα.
Όπως αναφέρει η έρευνα από τον Νικ Μπακλάνοβ, στην Ελλάδα το 2019 καταγράφηκαν 3.204.000 χρήστες στο Instagram, το οποίο αντιστοιχεί στο 28% του πληθυσμού.
Όπως φαίνεται στο παρακάτω διάγραμμα, το ποσοστό απήχησης του κοινού των influencers στην Ελλάδα ξεπερνά σε πολύ μεγάλο βαθμό το παγκόσμιο μέσο όρο. Είναι ξεκάθαρο πως το Instagram είναι ένα αρκετά δημοφιλές κοινωνικό μέσο στην Ελλάδα.
Στην Ιαπωνία, που βρίσκεται λίγο πιο κάτω από την χώρα μας στην κατάταξη, οι χρήστες έφτασαν τους 26.794.000, δηλαδή το 21% των κατοίκων.
Ωστόσο, δεν είχαν όλες οι χώρες ικανοποιητικά ποσοστά, καθώς 10, δεν κατάφεραν να φτάσουν ούτε 2%.
Οι 10 χώρες με την χαμηλότερη απήχηση κοινού
1. Καζακστάν - 0.41 %
2. Κουβέιτ - 0.48%
3. Τανζανία - 0.63%
4. Σαουδική Αραβία - 0.65%
5. Ταϊλάνδη - 0.72%
6. Αζερμπαϊτζάν - 0.74%
7. Νιγηρία - 1.07%
8. Μαλαισία - 1.09%
9. Δομινικανή Δημοκρατία - 1.11%
10. Βραζιλία - 1.14%
Πρώτο είναι το Καζακστάν που φτάνει μόλις το 0.41%, ενώ η Βραζιλία είναι η μόνη χώρα που εμφανίζει νούμερα λίγο μεγαλύτερα του 1%.
Σε σύγκριση με τις χώρες με την μεγαλύτερη απήχηση, η διαφορά είναι αρκετά αισθητή.
Το HypeAuditor είναι ένα εργαλείο ανάλυσης των στατιστικών του Instagram και αναλύει δεδομένα όπως το κοινό ενός χρηστή, την απήχηση που έχουν οι δημοσιεύσεις και τον αριθμό των ακολούθων του, ενώ κάνει προβλέψεις και για την πιθανή τιμή μιας χρηματοδοτούμενης δημοσίευσης.
Δείτε κι εδώ
loading...
Κοινοποιήστε το στα παρακάτω κουμπιά
Post A Comment:
0 comments so far,add yours