#

ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ MATI GR

loading...

Αλήθεια, έχετε ακούσει ποτέ για καμιά εργασιακή απεργία στον αμιγώς ισλαμικό κόσμο; Εμείς όχι... Το "φαί" των εξουσιαστών του κόσμου δηλαδή...

Δείτε αυτό το βίντεο από τον Ι.ΜΑΖΗ , Καθηγητή της Γεωπολιτικής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου ΑΘΗΝΏΝ .

《Τελικά δεν είναι παγκοσμιοποίηση είναι πόλεμος για διάλυση μεγάλων γεωγραφικών ενοτήτων.

Τι είναι η οικογένεια;

Η οικογένεια είναι το κύτταρο της κοινωνίας, η οποία όμως κοινωνία έχει κάποιες συντηρητικές αρχές. Την χρειάζεσαι την οικογένεια όμως, γι αυτό.

Ποιος θα είναι global governor (παγκόσμιος κυβερνήτης) της global governance (παγκόσμιας διακυβέρνησης);

Δεν έχω δει καμία κοινωνία χωρίς κυβερνήτη, καλό, κακό, δεν έχει σημασία, έχει κυβερνήτη, ποιος θα είναι;

Δημογραφικά, ποιος είναι εκείνος στα 20 επόμενα χρόνια, που σαν ταυτοτικός πολιτισμός θα επικρατήσει πάνω σε αυτόν τον πλανήτη;

Το Ισλάμ. Το Ισλάμ!

Σε 20 χρόνια η Ευρώπη θα είναι Eurabia (Ευραραβία).

Το Ισλάμ δε δέχεται την έννοια του εθνικού κράτους. Πάρα πολύ βολικό για την παγκοσμιοποίηση που δε δέχεται την έννοια του εθνικού κράτους.

Γιατί, τι είναι το εθνικό κράτος;

Το εθνικό κράτος είναι αυτό το οποίο οι βέβηλοι κυβερνήτες χρησιμοποιούν για να κατατεμαχίσουν την ιερά Ούμα, η διεθνής κοινότης των πιστών. Και αυτοί οι βέβηλοι κυβερνήτες πρέπει να τιμωρηθούν.

Είμαι του Διαφωτισμού. Εγώ έχω μάθει να σέβομαι τη γυναίκα και να τη θεωρώ ίση με εμένα και να μην την μπαμπουλώνω και να τη δέρνω. Έχω μάθει τη γυναίκα μου να έχει δικαίωμα να οδηγήσει, να πάει σινεμά, να βγει έξω με τις φίλες της, να πάει όπου θέλει, και δεν μπορώ να της βάλω χαλινάρι. Και δεν θέλω. Δεν θέλω να έχω ένα πλάσμα που δεν έχει προσωπικότητα.

Πως είναι δυνατόν αυτές οι φεμινιστικές οργανώσεις να υποστηρίζουν αυτήν την ταπείνωση της γυναίκας; Να ντρέπεται για το σώμα της, να πρέπει να φοράει γάντια για να μην φαίνονται τα χέρια της. Πως είναι δυνατόν αυτό το πράγμα;

130 χρόνια πόλεμοι στη Δύση για να αποκτήσουμε αυτά τα έρμα ανθρώπινα δικαιώματα. Ανθρώπινα δικαιώματα όμως στην απελευθέρωση του ανθρώπου όχι στην σκλαβιά του ανθρώπου.

Και εδώ έχουμε ένα Ισλάμ που περνάει τον μεσαίωνα του. Δηλαδή μέχρι να έχει φθάσει στην αναγέννηση τι θα έχει γίνει;

Γιατί αυτό είναι μια μετατόπιση. Το Ισλάμ είναι στο μεσαίωνα του και εμείς στο απόγειο της ηλεκτρονικής εποχής.

Σε αυτό το θέμα, η παγκοσμιοποίηση δεν μας δίνει καθαρές απαντήσεις. Διότι η καθαρή απάντηση είναι η εξής:

Κύριοι,

1) εμένα με εξυπηρετεί το Ισλάμ διότι έχει δημογραφική δύναμη και εμένα με ενδιαφέρει η παραγωγή.

2) με εξυπηρετεί το Ισλάμ διότι δε δέχεται το εθνικό κράτος άρα μου εξαλείφει οποιαδήποτε εμπορικά, δασμολογικά και άλλου τύπου θεσμικά εμπόδια.

3) το Ισλάμ έχει ένα νόμο, ιερός, ο οποίος είναι γραμμένος από Αυτόν και δεν αλλάζει κάθε λίγο και λιγάκι. . Δεν αλλάζει ποτέ.

Λέω λοιπόν, ένας νόμος, ένας Θεός, ένα κράτος διεθνές, μια θρησκεία, ...τι βολικό!

Και μάλιστα καμία σχέση με τη Δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα που δυσκολεύουν τη κατάσταση. 》




Δείτε κι εδώ
loading...

#




Κοινοποιήστε το στα παρακάτω κουμπιά
Share To:

blogsitegr

Post A Comment:

0 comments so far,add yours

Δείτε κι εδώ

loading...