#

ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ MATI GR

loading...

Στο Happy Day έδωσε συνέντευξη ο Μιχάλης Κεφαλογιάννης, ο οποίος μίλησε και για την διαδικτυακή απάτη που στήθηκε σε βάρος του.

«Αυτή η ιστορία ξεκίνησε τέλη Ιουνίου. Κάποιοι έχουν χρησιμοποιήσει τις φωτογραφίες μου κι έχουν δημιουργήσει μια εικονική συνέντευξη, μάλιστα βάζουν και στην κορυφή ένα γνωστό περιοδικό για να το κάνουν πιο πειστικό. Μου έχουν βάλει λόγια τα οποία δεν έχω πει ποτέ…


Αυτοί προσπαθούν να πουλήσουν μέσω εμού τρία διαφορετικά προϊόντα, τα οποία στοχεύουν στο αδυνάτισμα με προφανώς υπερβολικές προσδοκίες… Εγώ δεν έχω έρθει ποτέ σε επαφή με αυτούς τους ανθρώπους και δηλώνω κατηγορηματικά και να το ξέρει αυτό ο κόσμος ότι δεν έχω καμία απολύτως σχέση.

Μόλις έπεσε στην αντίληψή μου έκανα μια μήνυση στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος, συνεργάζομαι τους τελευταίους τρεις μήνες μαζί τους πάρα πολύ σοβαρά προκειμένου να βρούμε από πού προέρχονται αυτές οι ιστοσελίδες, ποιος τις ανεβάζει, γιατί ανεβαίνουν και μετά από λίγο κατεβαίνουν.

Η υπόθεση είναι στον εισαγγελέα και ακόμα δεν έχουν κατέβει αυτές οι διαφημίσεις. Η μεγάλη μου αγωνία είναι να μην πάθει κάποιος κάτι από αυτά τα σκευάσματα».

Δείτε κι εδώ
loading...

#




Κοινοποιήστε το στα παρακάτω κουμπιά
Share To:

blogsitegr

Post A Comment:

0 comments so far,add yours

Δείτε κι εδώ

loading...