#

ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ MATI GR

loading...

Είπαμε και εχθές πως, διαφαίνεται έντονα πλέον, μια γραμμή άμυνας απέναντι στην μόδα της παλαβομάρας που πήρε "φαλάγγι" την ελληνική κοινωνία και όχι μόνο, προωθώντας το άσχημο, το αφύσικο και πολεμούν γενικά, ότι πρόσφερε ανάταση στους ανθρώπους και τον πολιτισμό τους...
Εχθές, ο Πάνος Καλίδης μίλησε για την απαράδεκτη προώθηση της ομοφυλοφιλίας.
Σήμερα, μαθαίνουμε πως και ο Γιώργος Λιάγκας μπήκε σ' αυτήν την γραμμή άμυνας, ώστε να προφυλαχτεί η λογική, η αρμονία και η ομορφιά...

Ο Γιώργος Λιάγκας έκανε πρεμιέρα στις 11 Σεπτεμβρίου, με την εκπομπή «Μεσημέρι με τον Γιώργο Λιάγκα» και σχολίασε το ριάλιτι μοντέλων.


Συγκεκριμένα είπε: «Δεν έχω καταλάβει το κόνσεπτ. Το κόνσεπτ είναι “είμαι άσχημος και διαφορετικός και πάω να γίνω μοντέλο;” Εγώ νομίζω πως διαλέγουν επίτηδες. 
Το θέμα είναι πως είμαστε στην εποχή που το διαφορετικό είναι αποδεκτό. Tο έχουμε παραχ@εσει το πράγμα. Πήγαμε στην απέναντι άκρη και ουσιαστικά αν εγώ είμαι κακάσχημη, έχω τρία αιμαγγειώματα, είμαι δύσμορφη κλπ, πάω εκεί που θα με αποδεχθούνε. Θα κλάψει και ο Μπράτης…»

Δείτε κι εδώ
loading...

#




Κοινοποιήστε το στα παρακάτω κουμπιά
Share To:

blogsitegr

Post A Comment:

0 comments so far,add yours

Δείτε κι εδώ

loading...