#

ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ MATI GR

loading...

Η 55χρόνη Kathy Jacobs από την Καλιφόρνια που εργάζεται ως μοντέλο από τις αρχές του 1990 και συνεχίζει μέχρι σήμερα να κάνει εξώφυλλα αλλά και να περπατάει στις πασαρέλες.

Η καριέρα της τα τελευταία χρόνια έχει ανοδική πορεία, αν αναλογιστεί κανείς πως έχει εμφανιστεί στο videoclip της Miley Cyrus «Mother’s Daughter» και έχει συμμετάσχει σε διαφημιστική καμπάνια για προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας από κανναβιδιόλη.

Ωστόσο το μεγαλύτερο της επίτευγμα είναι ότι συμμετείχε σε πασαρέλα του Sports Illustrated Swimsuit Edition που πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο στην παραλία W South στο Μαϊάμι, εντυπωσιάζοντας τους πάντες.

Η Jacob κυριολεκτικά περπάτησε στην πασαρέλα φορώντας εντυπωσιακά μαγιό της σειράς και κατάφερε να κατακτήσει το τίτλο «Sweet 17» .

«Ως μια 55χρονη γυναικά με 1,60 ύψος, όλη μου τη ζωή μου έλεγαν ότι είμαι πολύ κοντή για να γίνω μοντέλο, και τώρα μου λένε πως είμαι πολύ μεγάλη. Η καρδιά μου όμως είναι γεμάτη ευγνωμοσύνη» ήταν τα λόγια σε ανάρτηση της στον λογαριασμό @ageisbeauty στο Instagram.


«Η @si_swimsuit και η συντάκτρια @mj_day κατέρριψαν οποιοδήποτε μύθο για την ηλικία και το ύψος και διάλεξαν εμένα για να περπατήσω στον διαγωνισμό #siswimsearch. Αυτό για να σας δείξω πως δεν είστε πότε πολύ μεγάλοι, πολύ κοντοί(η οτιδήποτε άλλο θεωρείτε εμπόδιο), πότε μην τα παρατάτε. Κυρίες μου μην αφήσετε πότε κανέναν (ούτε τον εαυτό σας) να σας κλείσει σε ένα κουτί».

Δείτε κι εδώ
loading...

#




Κοινοποιήστε το στα παρακάτω κουμπιά
Share To:

blogsitegr

Post A Comment:

0 comments so far,add yours

Δείτε κι εδώ

loading...