#

loading...

Οι ιστοριούλες ελληνικής γραφειοκρατικής τρέλας που θα διαβάσετε παρακάτω, είναι καθ' όλα αληθινές, ακόμα και στην παραμικρή τους λεπτομέρεια... Δυστυχώς

Σήμερα, (18-6-2019) Από την τράπεζα μου ζήτησαν επικαιροποίηση για το e-banking. (Χρειάζεται κάθε 2 χρόνια μου είπαν) Οκ ως εδώ... 

Πήγα με την ταυτότητα, την κάρτα και το βιβλιάριο. Ζήτησαν απόδειξη από... ΔΕΗ, κινητό τηλ και εκκαθαριστικό εφορίας!! Έχω τηλ με κάρτα είπα, δεν λαβαίνω λογαριασμούς. Να σου στείλουν χαρτί λέει. (2019, και εμείς θέλουμε μισό δάσος σε χαρτί για να πιστοποιήσουμε πως είμαστε ζωντανοί) 
Τα πήρα στο κρανίο. Μου ζητάς επικαιροποιήση της ΔΕΗ και της τηλεφωνικής εταιρείας ότι είμαι ζωντανός?! Φώναζα. Τόσα χρόνια είμαι πελάτης σας και είμαι εδώ μπροστά σου με την ταυτότητα μου... Τι άλλο θες για να πιστείς?!. 
Εντολή Στουρνάρα είπε... Έφυγα... 
----

Πρόσφατα (αρχές Ιουνίου 2019) στην εφορία, για να πληρώσει έναν ξεχασμένο λογαριασμό...

Η υπάλληλος, ζήτησε αποδεικτικό κατοικίας για να εκδώσει την διαταγή πληρωμής... 
- Ισχύει η διεύθυνση που γράφει η ταυτότητα και τα εκκαθαριστικά της εφορίας λέει ο πολίτης στην υπάλληλο. 
- Χρειάζεται απόδειξη ΔΕΗ, Τηλεφώνου ή Ύδρευσης λέει η υπάλληλος.
- Κατοικώ στο πατρικό και δεν έχω  τέτοιου είδους αποδείξεις στ' όνομα μου... Άλλωστε, αυτή την διεύθυνση κατοικίας δηλώνω πάντα στις φορολογικές δηλώσεις και ποτέ δεν μου ζητήθηκε κάποιο άλλο αποδεικτικό, λέει ο πολίτης.
- Άλλο στις ηλεκτρονικές δηλώσεις, λέει η υπάλληλος.. (!!!)
Εκεί, άρχισε να βράζει ο πολίτης από τον παραλογισμό που βίωνε...
- Με κοροϊδεύεις έχω την εντύπωση... λέει ο πολίτης
- Θα πρέπει να φέρετε υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη της οικίας ότι σας φιλοξενεί... Λέει η υπάλληλος για να καλμάρει λίγο η ατμόσφαιρα...
Αστειεύεσαι τώρα... Θα πρέπει να χάσω ακόμα μια μέρα γι αυτόν τον ανούσιο παραλογισμό; Δεν μένω απέναντι να πεταχτώ για δυο λεπτά... Και στο κάτω κάτω, να πληρώσω λεφτά ήρθα, όχι να πάρω!!! Φέρε μια υπεύθυνη δήλωση να την υπογράψω εγώ να τελειώνουμε... Λέει ο πολίτης αγριεμένος πια...
- Δεν γίνεται αυτό... Λέει η υπάλληλος
- Να γίνει... Λέει ο πολίτης. Έτσι κι αλλιώς, η μάνα μου, έναν σταυρό θα βάλει για υπογραφή... Είναι δυνατόν σοβαροί άνθρωποι τώρα να ασχολούμαστε τόσην ώρα για μια τέτοια παράλογη σαχλαμάρα!!;; Φέρε να υπογράψω εγώ γι αυτήν, να τελειώνουμε επιτέλους!!
- Μα πως... εδώ μπροστά μου!; Λέει η υπάλληλος παραξενεμένη...
- Ε γύρνα από εκεί να μην βλέπεις... Λέει ο πολίτης που έβραζε μέσα του, που με το ζόρι κρατιόταν και δεν τα κανε λαμπόγυαλο που τον έπνιγε το δίκιο...
Και έγινε το απίθανο...
- Η δήλωση υπεγράφη κανονικά, πλαστογραφώντας ο πολίτης την υπογραφή της μητέρας του μπροστά στην υπάλληλο και γλίτωσε τα άσκοπα τρεχάματα της επόμενης ημέρας...
-----
Αλλαγή παλιάς ταυτότητας με νέα

Πήγα στο Αστυνομικό τμήμα με την παλιά ταυτότητα και τις απαραίτητες νέες φωτογραφίες για να βγάλω νέα ταυτότητα.
Μου ζήτησε... πιστοποιητικό γέννησης...
Τον ρώτησα... "Τι να το κάνεις; Χρειάζεται πιστοποίηση η γέννηση μου; Αυτά μάλλον είναι για την πρώτη ταυτότητα... Δεν είναι πλαστή αυτή που σου δείχνω..."
"Ετσι λέει ο κανονισμός" μου είπε.
Σηκώθηκα κι έφυγα... 
Ακόμα έχω την ταυτότητα που έβγαλα στα 14...
--------

Εν διαστάσει σύζυγος που μεγαλώνει τα δυο παιδιά του, ενημερώνεται από την σύζυγο του που ζει στην Γερμανία, ότι μπορεί να παίρνει 200 μάρκα (τότε) τον μήνα ως επίδομα, μιας και τα παιδιά είχαν γεννηθεί εκεί.


"Θα σου στείλω την Δευτέρα με κούριερ τα χαρτιά, να πας να υπογράψει ο ΟΑΕΔ, ότι δεν παίρνεις επίδομα από την Ελλάδα, αλλά ως την Παρασκευή πρέπει να μου τα στείλεις επειδή την άλλη Δευτέρα λήγει η προθεσμία εδώ στην Γερμανία."
Όπως κι έγινε...
Την Τρίτη, πάει στον ΟΑΕΔ με τα γερμανικά χαρτιά και λέει σε μια γηραιά υπάλληλο τι ακριβώς θέλει...
- Αχ παιδί μου... λείπει ο υπεύθυνος με άδεια... Λέει η υπάλληλος.
- Ποιος υπεύθυνος κυρία μου... Θέλω τον διευθυντή. Λέει ο πολίτης που αρχίζει να διαβλέπει ότι παίζει να χάσει τα 200 τον μήνα από αυτούς τους αχαΐρευτους εδώ...
- Λείπει κι αυτός... Ψελλίζει ψιλοέντρομη η γηραιά υπάλληλος που διέκρινε ήδη την επιθετικότητα που ερχόταν...
- ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ!!;; ΘΑ ΧΑΣΩ ΕΓΩ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΤΕ!!;;
Φώναζε ο πολίτης, ενώ στο ανοιχτό συρτάρι της υπαλλήλου, φάνηκαν κάποιες σφραγίδες...
Χωρίς να χάσει χρόνο ο πολίτης, μιας και σήμερα έπρεπε να τα στείλει τα χαρτιά σφραγισμένα με κούριερ ώστε να μην χάσει την προθεσμία, απλώνει το χέρι, παίρνει τις σφραγίδες, βρίσκει μια μεγάλη που έγραφε ΟΑΕΔ και την πατάει στα χαρτιά που έπρεπε να σφραγιστούν, βάζοντας και μια μονογραφή ο ίδιος...
Μόλις ο πολίτης είδε ότι δεν μπορούσε να κάνει κάτι περισσότερο, πήρε τα χαρτιά και έφυγε βρίζοντας ότι έπρεπε να βριστεί.
Στον δρόμο για το ταχυδρομείο σκεφτόταν "Θα τα στείλω έτσι κι ότι θέλει ας γίνει".
Και τα στειλε... και ναι... Έπαιρνε κάθε μήνα τα 200 μάρκα κανονικά...
-----

Χήρα, λαβαίνει ειδοποίηση από την εφορία, για πρόστιμο 130 χιλ. δραχμών, λόγω μη δήλωσης ξεχασμένου χωραφιού του συζύγου που απεβίωσε πριν 10 χρόνια...

Πήγε στον έφορο και του είπε πως ιδέα δεν είχε για το χωράφι που ήταν και μηδαμινής αξίας (ήταν από κλήρο και είχε ιδιοκτησία 6%), και όντως έτσι ήταν.
Θα πρέπει να πληρωθεί το πρόστιμο της είπε ο έφορος...
Τότε η χήρα, άνω των 60 τότε, άρχισε να κλαίγεται πρήζοντας τον έφορο...
Η κλάψα δεν έπιασε...
Τότε η Χήρα του λέει... "Λοιπόν, φέρε να σου υπογράψω χαρτί, ότι χαρίζω το μερίδιο μου από το χωράφι στο Κράτος. Λεφτά δεν δίνω γιατί δεν έχω..."
 Τότε ο έφορος που έβλεπε πως έχει μπλέξει, για να την ξεφορτωθεί της λέει... "Εντάξει, θα κάνεις 10 συμπληρωματικές δηλώσεις για τα χρόνια που δεν το χες δηλώσει και θα γλιτώσεις το πρόστιμο".
Και του λέει η Χήρα... "Καλά, γιατί δεν μου το είπες απ' την αρχή ότι υπήρχε τέτοιος τρόπος και αμέσως μου ζήτησες το πρόστιμο; "
-------------

Δήλωση κλοπής μηχανής (παπάκι) στην Αστυνομία

Πήγε στο Α/Τ (στην ασφάλεια)
Του ζήτησε την άδεια της μηχανής. Του είπε πως ήταν πάνω στο μηχανάκι και δεν την έχει.
"Θα πας στο υπ. Συγκοινωνιών να σου δώσουν αντίγραφο" του είπε νέτα σκέτα, ο άγνωστος ασφαλίτης... (μερικούς τους ήξερε και τον ήξεραν)
 Τον κοιτάζει ο πολίτης και του λέει ήρεμα και παιχνιδιάρικα (διότι με αυτούς δεν είναι για μαγκιές... Η θέση του τότε στην κοινωνία δεν επέτρεπε τέτοιες κόντρες...) "Αν χτυπήσεις στον υπολογιστή σου, θα σου βγάλει ποιον είχε γκόμενο η προγιαγιά μου, δεν το κάνεις, να μην τρέχω τώρα που δεν έχω και χρόνο;"
"Όχι, δεν γίνεται..." η απάντηση του βαριεστημένου ασφαλίτη...
Έφυγε...
Μετά από κανένα μήνα, βρήκε χρόνο και πήγε πάλι μπας και πετύχει κανέναν γνωστό στην ασφάλεια, ώστε να το κλείσει το θέμα...
Όντως, έπεσε σε γνωστό. Και ο γνωστός μπήκε στον υπολογιστή, βρήκε ότι χρειαζόταν να βρει και τέλειωσε το θέμα εκεί τσακ μπαμ, χωρίς περεταίρω τρεχάματα...
-----

Και τώρα στην Γερμανία... Για να δείτε πόσο χαϊβάνια μας έχουν εδώ οι δικοί μας.....

Το λάθος της Γερμανικής εφορίας

Ήρθε για δεύτερη φορά, το "ραβασάκι" των τελών κυκλοφορίας που είχε ήδη πληρωθεί πριν λίγες μέρες.
Πήγε στην εφορία...
Με το ζόρι βρήκε άνθρωπο... Ξάφνου, εμφανίζεται ένας υπάλληλος από το πουθενά και τον ρωτάει παραξενεμένος... "Τι θέλετε;". Του εξήγησε... "Παρακαλώ ελάτε στο γραφείο μου"... Κάθισαν... Του έδωσε το "ραβασάκι" του υπαλλήλου και είδε στον υπολογιστή ότι όντως είχε πληρωθεί. 
Και... κρατηθείτε... 
Το έσκισε επί τόπου, ζήτησε συγγνώμη για την ταλαιπωρία και τέλος...
Η όλη διαδικασία κράτησε δευτερόλεπτα.... Για κάντε το εικόνα σε ελληνική εφορία αυτό...
------------
Σωτηρία καμιά παιδιά... Πολλές ακόμα οι τραγελαφικές καταστάσεις με γραφιοκρατικές συναλλαγές με το δημόσιο, αλλά που κουράγιο να τις γράψεις όλες... Ήδη συγχύστηκα... Επίτηδες το κάνουν να είστε σίγουροι... 

Οι παραπάνω ιστορίες, είναι των τελευταίων 30 χρόνων... Άλλαξαν τα χρόνια, αλλά η δημοσιουπαλληλική κατάρα παραμένει η ίδια. Η μονιμότητα και η ατιμωρησία που είναι αποτέλεσμα αυτής, φέρνει τα παραπάνω αποτελέσματα. Κανείς δεν χάνει την θέση του -πλην κάποιας διαθεσιμότητας κάποιου χρονικού διαστήματος- ακόμη κι αν αποδειχθεί καταχραστής. Ο παραπάνω Γερμανός υπάλληλος, στην τρίτη καταγγελία από δυσαρεστημένο πολίτη, απολύεται (σήμερα, από κάποια συζήτηση που είχα με Έλληνα της Γερμανίας, μου είπε πως, πλέον με την πρώτη καταγγελία που θα αποδειχθεί η ανεπάρκεια του, απολύεται). Σε αυτό οφείλεται η συνέπεια και η ευγένεια των Γερμανών δ. υπαλλήλων και όχι στην καλή τους την καρδιά. Οι δικοί μας εδώ, ακόμη φέρονται σαν τσέλιγκες, λες και είμαστε τα αρνιά που τους ταΐζουν...

Ο κύριος λόγος όμως, που μας συμβαίνουν αυτά, είναι ένας... Η ανοχή μας. Πχ. σήμερα στην τράπεζα, (στην πρώτη ιστοριούλα ήταν ο γράφων) από τα 3 ταμεία, εξυπηρετούσε το ένα μόνο. Στην Γερμανία θυμάμαι, όταν η ουρά γινόταν τεσσάρων ατόμων, αμέσως ερχόταν υπάλληλος από τα διπλανά γραφεία για να σπάσουν οι ουρές. Ο λόγος είναι, ότι οι Γερμανοί αντιδρούν στα όποια τέτοια φαινόμενα και δεν τα ανέχονται. Σε εμάς εδώ, μόνο εγώ σήμερα αντέδρασα. Φανταστείτε να διαμαρτύρονταν έντονα και οι είκοσι άνθρωποι που περίμεναν σαν δούλοι επί 1 ώρα στην ουρά, ενώ θα μπορούσαν να τελειώσουν σε 10 λεπτάκια...
Και οι υπάλληλοι δεν είναι άμοιροι ευθυνών. Θα έπρεπε να ήταν οι πρώτοι που θα διαμαρτύρονταν γι αυτά τα παλαβά που τους βάζουν να μας ζητούν. Αν πάνε να τους κόψουν κανένα ευρώ από τις αποδοχές τους, μια χαρά μαζεύονται τα συνδικάτα τους να διαμαρτυρηθούν. Εδώ, δεν τους ενδιαφέρει αυτή η τρέλα που επικρατεί; Αν δεν το κάνουν αυτοί, ποιος θα το κάνει; Εγώ κι εσύ που μας συμβαίνει μια στο τόσο; Όλα τα μνημόνια που καταχρέωσαν και ξεπούλησαν την Ελλάδα, μπήκαν για να πληρώνονται οι δ. υπάλληλοι ώστε να συνεχίσει να δουλεύει ο Κρατικός μηχανισμός. Αλλά όχι αυτός ο Κρατικός μηχανισμός... Γι αυτόν τον μηχανισμό ξεπουληθήκαμε...;; Έλεος πια...
Φωνάξτε κόσμε γιατί αλλιώς δεν στρώνει η κατάσταση με τίποτα...
MATI GR

Bonus video... 
Αθάνατος Χάρυ Κλυνν σε δημόσια υπηρεσία... Διότι, αυτοί είναι πιο οργανωμένοι


Δείτε κι εδώ
loading...

#




Κοινοποιήστε το στα παρακάτω κουμπιά
Share To:

blogsitegr

Post A Comment:

6 comments so far,Add yours

  1. Κι εγώ συγχύστηκα φίλε μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νευριασα λεμε μας εχουν καταστρεψει. Καταχρεωθηκε ολη η Ελλαδα για να συνεχιζουν αυτοι να παιρνουν καλους μισθους και να μας δουλευουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΒΟΛΕΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοπροσκυλα. μας φαγατε τα σωθικα αχαιρευτοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καταργηση μονιμοτητας και δρομο ολοι οι τεμπεληδες απο το δημοσιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δείτε κι εδώ

loading...