#

loading...

Έχουν ένα μοναδικό τρόπο να σατιρίζουν τα θέματα της επικαιρότητας που γίνονται αντικείμενο συζητήσεων. Στα δίχτυα της σάτιρας των Ράδιο Αρβύλα αυτή τη φορά έπεσε η διαφήμιση που έκανε ο Πέτρος Γαϊτανός για τη γνωστή αλυσίδα παιχνιδιών Jumbo για το Πάσχα.

Ο Αντώνης Κανάκης παίρνει συνέντευξη από τον Γιάννη Σερβετά, που κάνει τον Πέτρο Γαϊτάνο και η συνομιλία τους είναι απολαυστική.

«Είχα επικοινωνία με τον Ύψιστο γι’ αυτό καθυστέρησα να σας μιλήσω. Μετά από πίεση που δέχτηκα από τον ίδιο τον Ύψιστο αναγκάστηκα να πω "ναι" σε αυτή τη διαφήμιση. Με πίεσε ο Θεός και μου είπε "Πέτρο μου, και εσύ να μην πάρεις τα λεφτά θα τα πάρει κάποιος άλλος και όπως είπε και ο Τσακαλώτος τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία. Θες Πέτρο μου", μου είπε, "να κάνεις έναν άνθρωπο δυστυχισμένο"; Μου είπε να θυσιαστώ εγώ για να μην πάρει την αμαρτία κάποιος άλλος» λέει ο Σερβετάς.

Στην ερώτηση αν τα λεφτά από τη διαφήμιση θα πάνε για τις ανάγκες της εκκλησίας ο Γιάννης Σερβετάς, ως άλλος Πέτρος Γαϊτάνος, λέει, μεταξύ άλλων:

«Το συζητήσαμε με τον Ύψιστο, είπαμε θα παρακολουθήσουμε για μερικές μέρες τα social media, θα δούμε τι γράφεται στο Twitter, θα δούμε τις αντιδράσεις και αν το χεσ […] δεν είναι ανελέητο, τότε θα κρατήσω εγώ όλα τα λεφτά. Αλλιώς θα δώσουμε και λίγα λεφτά για τις ανάγκες στην εκκλησία».

Απολαυστική είναι και η στιγμή που ο «Πέτρος Γαϊτάνος» δέχεται τηλεφώνημα για να κάνει τη διαφήμιση…

Δείτε το βίντεο:




Δείτε κι εδώ
loading...

#


Κοινοποιήστε το στα παρακάτω κουμπιά
Share To:

blogsitegr

Post A Comment:

0 comments so far,add yours

Δείτε κι εδώ

loading...