#

loading...

Τη δική του εκδοχή στα όσα υποστηρίζουν οι φοιτήτριες και η μαθήτρια που ήταν μπλεγμένες στο κύκλωμα μαστροπείας έδωσε ο φωτογράφος που φέρεται ως ο εγκέφαλος στο μαστροπείας. Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star ανέφερε: «Δεν πίεσα καμία κοπέλα. Όλα έγιναν με τη θέληση τους».

«Ούτε εξανάγκαζα καμία κοπέλα, ούτε τη βάραγα την κοπέλα, ούτε την έβαζα με το ζόρι, ούτε της έταζα ότι θα σου αγοράσω αμάξι ή θα αγοράσω σπίτι. Της έλεγα όταν θέλεις, όποτε θέλεις μπορείς να δουλέψεις. Υπάρχουν και συνομιλίες, όποτε θέλεις δουλεύεις, ό, τι ώρα θέλεις, όσες μέρες του μήνα θέλεις. Αποδέχομαι ότι τους έκανα διευκόλυνση, όχι μαστροπεία. Το ότι μου παρουσιάζουν ευθύνες, ότι βάραγα τις κοπέλες, ότι ουσιαστικά είμαι μαστροπός, ο μεγαλύτερος μαστροπός της Αθήνας που έχει περάσει ποτέ, έλεος» ανέφερε ο φερόμενος ως εγκέφαλος του ροζ κυκλώματος.


«Το site ήταν γνωστό, πολλές από τις κοπέλες που βλέπατε έρχονταν από μόνες τους. Έλεγαν θέλουμε να μπούμε στο site, κανόνιζα τη φωτογράφιση, το βίντεο τo έκανα εγώ και τα έβαζα στο site. Υπήρχε μια διαδικασία οργανωμένη, υπήρχε τηλεφωνικό κέντρο, οδηγοί για την ασφάλεια των κοριτσιών, γιατί δεν μπορεί να πάει κάπου έτσι επικίνδυνα. Δεν μπορείς να πάρεις οποιαδήποτε κοπέλα, όσο φτωχή και να ναι, να κάνει αυτή τη δουλειά. Οι κοπέλες δούλευαν λίγες φορές το μήνα, μπορεί και δύο και τρεις. Οι κοπέλες ήταν κοπέλες που το είχαν ξανακάνει. Ήταν κοπέλες οι οποίες έκανα αυτή τη δουλειά στο διαδίκτυο. Υπάρχουν πάρα πολλές κοπέλες που το κάνουν αυτό το πράγμα. Είναι πολύ μεγάλο το νούμερο» είπε.

Για την 17χρονη που ήταν ανάμεσα στις κοπέλες του ροζ κυκλώματος δήλωσε: «Δεν γνώριζα ότι ήταν τόσο μικρή. Η κοπέλα είχε παίξει σε ένα βίντεο κλιπ. Είχε έρθει μαζί με κάποια άλλα κορίτσια, είχε έρθει στο σπίτι μου, δεν σημαίνει ότι όποιος έρχεται σπίτι μου κάνει αυτή τη δουλειά γιατί είμαι και φωτογράφος και τραβάω και βίντεο κλιπ και μου λέει θέλω να μου κάνεις μια φωτογράφιση για το site. Πόσο χρονών είσαι κοπέλα μου, λέω. Σε 2 –3 μήνες κλείνω τα 18, μου είπε. Όταν κλείσεις τα 18 θα σε βάλω στο site. Ουσιαστικά με κορόιδεψε. Κάποιες κοπέλες ήταν κοντά στα 18 – 19. Κοίταγα στοιχεία, να δω αν είναι αληθινή η ταυτότητα για να μην την πατήσω».

«Του είχε στείλει και φωτογραφία γενεθλίων που είχε ενηλικιωθεί. Οι περισσότερες κοπέλες ήταν ήδη εκδιδόμενες και είχαν πάει μόνες τους σε αυτόν» ανέφερε ο δικηγόρος του φωτογράφου Απόστολος Λύτρας.

Ο εγκέφαλος είχε προσλάβει στην «επιχείρηση», μέλη της οικογένειας του όπως αναφέρθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του STAR.

Δείτε κι εδώ
loading...

#


Κοινοποιήστε το στα παρακάτω κουμπιά
Share To:

blogsitegr

Post A Comment:

0 comments so far,add yours

Δείτε κι εδώ

loading...