#

loading...

Η ταλαντούχα τραγουδίστρια Κατερίνα Ντούσκα, που θα μας εκπροσωπήσει στον φετινό διαγωνισμό της Eurovision στο Τελ Αβίβ, μίλησε για όλα «Στη φωλιά των κούκου».

Η τραγουδίστρια εξομολογήθηκε ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος της για τη συμμετοχή της στο διεθνή μουσικό διαγωνισμό ενώ αναφέρθηκε και στο τραγούδι της Τάμτα η οποία θα εκπροσωπήσει την Κύπρο.

«Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα όταν με πήραν τηλέφωνο για την Eurovision ήταν γιατί διάλεξαν εμένα; Σίγουρα δεν είμαι η συμβατική επιλογή, τουλάχιστον για την Ελλάδα», είπε χαρακτηριστικά και συνέχισε:

«Είχα στο μυαλό μου 3 τραγούδια. Τους έστειλα 3 τραγούδια που αγαπώ πολύ αλλά κάτι μου έλεγε ότι το καλύτερο είναι αυτό στο οποίο καταλήξαμε».

Λίγο μετά είπε στον Γιάννη Πουλόπουλο:

«Σίγουρα η εμφάνιση θα έχει το στοιχείο της υψηλής μόδας αλλά όχι μόνο... Δεν θα είμαι μόνη μου στη σκηνή, θα είναι γυναικεία υπόθεση»



Δείτε κι εδώ
loading...

#


Κοινοποιήστε το στα παρακάτω κουμπιά
Share To:

blogsitegr

Post A Comment:

0 comments so far,add yours

Δείτε κι εδώ

loading...