Το παιδί επιβιβάστηκε το πρωί στον προαστιακό στην Πάτρα με κατεύθυνση το Ρίο. Όταν ανέβηκε στο τρένο ο ελεγκτής, ο μαθητής διαπίστωσε ότι δεν είχε ένα ευρώ αλλά 90 λεπτά και δεν μπορούσε να αγοράσει εισιτήριο.
Όταν το είπε στον ελεγκτή, εκείνος του είπε πως θα πρέπει να κατέβει στην επόμενη στάση, η οποία ήταν η στάση της Αγυιάς. Ο νεαρός δεν γνώριζε την περιοχή και τηλεφώνησε στην μητέρα του να ζητήσει βοήθεια. Αυτή πανικοβλήθηκε και έσπευσε να τον παραλάβει.
Όταν η μητέρα, έμαθε τι ακριβώς συνέβη έγινε έξαλλη. Δηλώνει αποφασισμένη να κινηθεί νομικά για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο, ενώ έχει στείλει όπως λέει ήδη επιστολή στον πρωθυπουργό.
Ανακοίνωση για την υπόθεση με την καταγγελία μητέρας ότι ελεγκτής του προαστιακού κατέβασε το παιδί της, διότι του έλειπαν 10 λεπτά του ευρώ για το εισιτήριο, εξέδωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., όπως επισημαίνει, «σε σχέση με την καταγγελία για το περιστατικό που φέρεται να συνέβη στον Προαστιακό Πάτρας, την Πέμπτη 15 Μαρτίου, στο δρομολόγιο 12309 (αναχώρηση 15:34 από Πάτρα με προορισμό τον Άγιο Βασίλειο, στην πρώτη αυτοκινητάμαξα του συρμού), ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι:
1. Στον Προαστιακό Πάτρας, ήδη από τις 22 Φεβρουαρίου 2018 δεν εκδίδονται εισιτήρια επί των συρμών. Η έκδοση εισιτηρίων του Προαστιακού Πάτρας γίνεται αποκλειστικά από σημεία πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στην πόλη της Πάτρας και σε επιλεγμένους σταθμούς. Επομένως, ο ελεγκτής εισιτηρίων δεν είχε στην κατοχή του εισιτήρια και δεν θα μπορούσε να προβεί σε πώληση.
2. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. διερεύνησε άμεσα και επισταμένα την καταγγελία με ΕΔΕ, η οποία ολοκληρώθηκε σήμερα το απόγευμα. Από τις αναφορές του προσωπικού, αλλά και στοιχεία που έχει (μέχρι στιγμής) στη διάθεσή της η εταιρία, δεν προκύπτει ότι το περιστατικό έλαβε χώρα.
Ωστόσο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. παρακαλεί όποιον επέβαινε επί της ως άνω αμαξοστοιχίας και αντελήφθη το περιστατικό της καταγγελίας να επικοινωνήσει μαζί μας και να μας ενημερώσει».
Δείτε κι εδώ
loading...





Post A Comment:
0 comments so far,add yours